Pages

Peminat-Peminat Wa

11 November 2010

SHaMRiN (FoToGRaF) MeNiNGGaL DuNia..


Wa bru dpt info dr radio Suria FM ... Shamrin dr group Fotograf tlh meninggal dunia ... dr pe yg wa dgr beliau pengsan semase main bolasepak ... dlm perjlnan ke hospital Al-Islam Kg Baru, beliau tlh disahkn meninggal dunia ...

Al-Fatihah...

15 comments:

aisyahnurhanie said...

innalillah . hospital kg bhru tu 20 meter je dpd umah eyca.

al fatihah .

Afiq Bukhari said...

innalillah..wa minat giler ngn lagu2 de...
al-fatihah~

Google Office - Gambar dan Alexa

Anitadahahs said...

alfatihah...

Fuziani JSR said...

al-Fatihah...

diana said...

al-fatihah..
dia ada penyakit ke?

one2paii said...

innalillah..takziah pada keluarga mangsa..

Melati Qistyna's Mummy said...

Innalillah hiwainna ilai hi raji unn.... lg dorg mmg best2... smg beliau di tempatkan bersama org2 yg soleh... Aminnn

amal_fc1303 said...

al-fatihah

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

alfatihah..setiap yg hidup pasti mati :(

Uruchimaru @ kf said...

sudah ajal...malaikat maut pun menanti..

salam takziah..

al-fatihah...

.s.o.f.i.a. said...

innalillah.............

muda lagi kan dia....??? faberet aku tu zaman kecik2 dulu..... sebab dia antara penyanyi yang kategori hensem....

apapun, semoga rohnya ditempatkan di kalangan hamba NYA yang beriman. amin~~~

hamzah ian said...

inalillah..

btw bila nak update gmbr wayang? nak curi gmbr ni..

Dark Half said...

sama2 sedekahkan Al-Fatihah buat allahyarham

Cikbelog said...

takziah buat keluarga arwah dan al-Fatihah untuk arwah..semoga ditempatkan di kalangan orang yang beriman

Sophia Rani said...

innalillah.. semoga roh nya dicucuri rahmat.. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails