Pages

Peminat-Peminat Wa

21 November 2010

SeLaMat PeNgaNtiN BarU

Wa telah mendapat jemputan walimatulurusan paduka baginda oleh abg pengantin.. si pengantin pn wa kenal kengkawan jaman main bola dulu2... disebabkan abg pengantin bes pren wa, bini die pn bes pren bini wa, wa dgn suka cita dan berbesar pewot bersetuju menghadirkan diri ke majlis tersebut..

bdk johor ade je dlm ini citer... huhu ..bersama dgn mat jek pomen peribadi wa..

ayun and kak pah...

ape tgok2 ni nok....
Turut hadir pd majlis tersebut ialah ratu baju plg glemer kt opis bini wa iaitu kak pah yakni pembuat kek termasyur di abad ini... (siyes kek kak pah wat mmg mabeles).. di sebabkan wa ni dok jauh nun di selatan dan majlis di timur, wa smpai ke umah pengantin jam 330 pm waktu Malaysia..

pot..pet..pot..pet..

pot..pet..pot..pet lg..

sape suh dtg lmbt, pengantin pn dh msuk tdo ni...


Sebenaunyer wa beriye2 dan bersungguh2 hadir dgn pewot lapo sbb abg pengantin ni dok jauh, nun di johor, wa dh xdpt bermanje2 dgn beliau setelah beliau berpindah mengikut bini bertukar tmpat kije.. windu woooo.. beliau lah teman wa di kala susah n senang.. tetibe peeling jap... time kasih tuan umh ats jamuan lauk kawah yg sodap sebab wa mkn tmbah 2 kali.. hehehee...

model tgn n cicin oleh kak pah..


22 comments:

fairuz said...

cicin kakpah tu ori ek?heheh.jgn bgtau dia.senyap2! :D

yebbit + . + said...

iskkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, lagi skali, en kerinting gagal bwk yebbit gakk. hadoi.

mr.curly said...

fairuz: tu la cincin citer bujang lapok(p ramlee)) yg makwe sudin ilangkn tu..hikhik

mr.curly said...

yebbit: meh duk umah wa terus le, sonang wa nk ajak p mane2..hehe

cik panadol said...

lu org name je p majlis kawen, tp gambar ngn pengantin xdo pon...

mr.curly said...

cik panadol: pengantin dh masuk blik copek naa..maklumle ujan2 ni.. kiteorg smpi pn dh lambek..hehe

S.U.R.I.A. said...

pengantin dh msuk tidoo???bahaya kot!!!lain kali jgn lmbt!

mr.curly said...

suria: a'ah.. xnyompek2 ..hikhik

Sophia Rani said...

tema biru.. :)

CP said...

mr curly : kater kan yg korang tak angkut bakul tue sekali ngan isi2 nya.....katakanlahhh..... hehehe
Kakpah : besor cincin, mahal harga tue....

mr.curly said...

sophia rani: tenda biru..ceh3 cam tajuk lagu lak..hehe

mr.curly said...

cp: yeeeeeeee..dgn bakul2 tu kiteorg sapu..hikhik..cincin tu antara 7 bende ajaib dunia..hahaha

krole said...

wuahhh dasyat r cincin kak pah tu...

mr.curly said...

krole: jwbnye pasni kak pah kono smpan la cincin tu..cam bahye je(psl sume asik tnye cincin tu)..hikhik

hamzah ian said...

fuhyo fuhyoo

mr.curly said...

hamzah ian: apo yg fuhyo tu bro??..hehe

zarra said...

bro..pesal x minta goody beg pgantin utk adik???nmpak cumel la...

dah la keciwa x dpt goody beg nestle...patutnye depa sediakan utk peserta terawal daftar...

dowang ingat senang ke kul 5 lebih pg dah tpacak kat ttwangsa tuh?????

mr.curly said...

zarra: aduhhh wa lupo la pulak..sorii .. die organise xbetul le event tu ..

AngahSayang2314 said...

sekarang nie memang musim org mengawan kan???

tia said...

ble tia plak nk kawen neh.
hiks!

mr.curly said...

angahsayang2314: a'ah angah..yg kene sawan pn ramai gak..hehe

mr.curly said...

tia: sok luse kawen le..hikhik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails