Pages

Peminat-Peminat Wa

13 December 2010

DuTa DiGi

Luorg tau kan wa pnh jd model Digi dlu??... setelah setahun berlalu, baru la skrg wa dipanggil tuk pembayaran, ade ke patut!!! wa mmg hangen laa.. tp disebabkan duit pnye psl, wa ketepikan hangen wa tu... luorg nk tau bape wa dpt?? mane leh tau, rahsia beb!!!... kalo luorg tau nti tak psl2 luorg kinap lak wa yg cumel ni...


wa tgh mengunyah cingam ni.. hehehe..

Sebenarnye mmg wa g Digi tuk pembayaran, tp bkn diberi uwang oleh Digi, tp memberi uwang kpd Digi.. hehehe... wa g bayar bil intenet wa ler.. duit job wa dgn Digi tu dh licin, habis lillazi, yillek wa kerjakan dlm mase beberapa minit jer..


model dpn kedai Digi jer..

Di samping memberi uwang kpd Digi, wa juga dgn baik hati memberi uwang kepada seorg papa.. sape papa tu? .. adekah die paparazi, papa jahat, papa bolo2 ??.. nehi..nehi !!.. hikhik.. papa tersebut ialah.....
.
.
.
.
.



Laling wa telah dihasut oleh mama meow utk mencuba roti papa ni ... wa pn bli la 3 ketui, satu ketui RM1.80 ... sedapppp woooo... kene mkn paneh2.. rangup dan lembut.. wa sblom ni slalu nmpk kedai ni, tp tak de perasaan nk cube.. setelah dikenalkan oleh mama meow, trus wa jatuh cintun dgn roti ni.. sape yg tak penah cube, cube laa..  tak rugi bkn mahal pn... kalo luorg dh bli pastu rase cm tak sedap, bg je kt wa roti tu.. gerenti habisss... hehehe...


roti ni rupo eh cam bra pn ado..hikhik



psst: kepada PappaRoti, wa pn leh gak jd model roti ni, sbb wa mmg berbakat besar dlm bidang modeling ni.. (poyo jap).. tak rugi lantik wa jd duta sbb wa mntk payment ckit jer.. kalo wa dh gelemer nti wa pasti akan demand..hehehe..

22 comments:

Onelove...Jambu merah warna said...

model digi pencen la.. bg sy lak..kekeke

sop said...

sop bayar online jer... bro
malas nak gi byr pusat digi..
selalu juga lalu lalang kat situ bro..

Cikmin said...

aummmm...jadi duta DG la pulak... :P

phreak-id said...

kalau lu jadi model papa roti bro, itu lambang chef kat papa roti tu kena kasi tukar. Chef tu kena pakai wig rambut curly. hehehe

Terbaru >> 1) Kuey Teow Goreng Doli 2) Nak Isteri Cun? 3) Prank Paling Gempak

Scarlett O'Hara said...

Makan paparoti takpe jgn jadi papabun ( cit )

Sempoi Guy said...

rasa macam penah tgk le,hmmhmhmmh
yg jadi org kuning2 tu kan,hahah yela tu .....

piasara said...

akak selalu beli paparoti tu,kalau pi mana2 tmpat yg jual...dr jauh lagi kita dah boleh bau,sedap sangat.

mizz sue said...

OOOHHH..PAPAPA ROTI...SODAP

AngahSayang2314 said...

curly kau nak promote yer...hehehe

cik panadol said...

wa rase lu sorang je yang nmpk roti tu macam bra!

LUUUUCAH!!!

cikpia said...

aku nak komen macam phreak id tapi dia komen dulu..... demm!!!

Sophia Rani said...

yup!!! papa roti mmg sedap wooo

mr.curly said...

onelove: wa dh lame pencen tp dorg stil xmau lepaskn wa..huhu

mr.curly said...

sop: oo sonang la camtu..wa ni pesen lamo nye bro..hikhik

mr.curly said...

cikmin: hehe..duta kocik yo..

mr.curly said...

phreak-id: yess!! gud idea tu bro..hehe

mr.curly said...

scarlett o'hara: cet!! menghine nmpak..dush!!!

mr.curly said...

sempoi guy: fuhh nasib baik lu kate org kuning..hehe

mr.curly said...

piasara: mmm baunye mmg mengancam..

mr.curly said...

angahsayang2314: hehe..pomot yg xde income punye..

mr.curly said...

cik panadol: eh2 betul le..part2 camtu mmg wa suke ponnn..hikhik

mr.curly said...

cikpia: argh!! lu mmg...hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails