Pages

Peminat-Peminat Wa

10 May 2011

SiMBaH aSiD

(Bala.. bala..saye ade seminar ari ni)..hikhik..ape dorg ni takde keje lain ke ape...takkan hobi kot??..mmg bahye le skg ni.. mane taknye,sesenang je nk cederakn org .. (ni sume pengaruh dvd la ni..ayat kak limah lg)..hikhik..

Skg ni wa mmg tgh susah ati memikiorkn bende2 gile ni... pe motif dorg??.. diharap gejale ni dpt dibanteras secepat yg mungkin.. lgpun kite tak dpt nk jangke bile ia nk jd ...

So berhati2la diluar sane ..

(Dgn itu, kuliah subuh dibatalkn..harap maklum) ...hehe


laaa..gambo boxer ben10 ni yg wa masukkn watpe..aduhhh




6 comments:

bdk johor said...

pak jabit tu kalau dah dapat mikrofon tak ingat org lain. bagi lar pak abu pulak berucap. sabo je lar. hahaha

memang bahaya skrg ni bro. tapi takpe.. wa akan hantar ejen CTU wa nnti. hehe

cik nani said...

dunia yg penuh dgn pancaroba..ngee..bagus jgk sekali sekala dengar ceramah mcm ni..hehe..

Puteri Kasih said...

entah ape yang diorang dapat bila saje-saje nak cederakan orang...memang bahaya sebab melibatkan orang awam

Puanbee2 said...

takut jugak lah dibuat nya terkena anak2 aku huwaaa...

Salmiza S. said...

memang macam2 skg neh.... byk usaha orang utk mnjtuhkan kta di luar sna tnpa sbb musabab yg rasional... kne hati2 lbey cket... =)

Abd Karim MJ said...

Assalam.. singgah sini bro...

Iskh main asid2 plk.. dah x der benda lain nak main ! panggil sufi tembak kang ha.. baru tahu...

wow sufi pon minat ben10 ko tau !
den ingat klu jumpo ko lagi abis lah rambut ko... kena beli insuran dengan kojie nie... ha ha ha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails