Pages

Peminat-Peminat Wa

23 May 2011

Di SiNi...

keindahan pulau pangkor.. bro.. pulau pangkor CANTIK kan??


Di sini…

Di waktu wa menaip n3 ni wa ade di sini..
Di sini gak le wa suke ngelamun …
Di sini kdg2 penuh misteri..
Di sini.. ehh jap2..
Erkkkkk…fuhh berjaye ..(ok kite sambung blk ayat2 td)


coral island pangkor.. opss.. pangkor lagi??


Di sini la wa suke kepul2kn asap rokok..
Di sini gak wa pandai wat memek muke tuk penghayatan..
Di sini wa tak suke diganggu kalu wa lom abis rase kenikmatan..
Di sini.. aduhhh jap2.. die dtg lg ni..
Erkkkkkkkkkkkkkk.. yahhh!! Berjaye lg tuk kali ni wa jatuhkn ..(ayuh kite sambung lg ayat2 penghabisan)




dan di sini la segale ayat2 yg td terungkai … skg wa dh selesai.. lega rasenye.. hikhik

p/s: maap..iimiginasi wa pada mase ni amat tinggi.. hahahaha..

14 comments:

kjaharun said...

hahahahaahahah... gelak guling2.. btw best :)

LindaRahim said...

x senonoh...hihi...

Mrs.Yie said...

kahkahkahkah..!!!!

rara pinkmafia said...

bro jamban pon masuk ke.hehehehe.sabo jelah.ada org intai tak agak2.hehehe

Syuxer said...

wau ada air nak basuh tak hahaha...klasik gila ni..pintu main tutup dengan kain pelikat ke hahah..

ukhti syikin said...

Laut yang sangat cantik.. begitu juga batu... then.. er... :p

cik sakdi said...

kakah ingatkan ape yang erkkk2 ingtkan sendawa. wakakakak eh jamban tu ade paip ke?mcm xade je.. kahkah

Fathiah Hamim said...

eden dah agak dah!

DuniaSangSuri said...

hahaha.. lawak la lu mr. curly... lawak sadiss tuuhh... hehehe..

Nens Collection said...

boleh je..tandas zaman bile ntah..

areteacar said...

X TAW NK CKP PE. HAHA.. KREATIF! :)

bdk johor said...

hahaha..
pecah usus kentut wa ni ketawa sajak lu ni.
tapi.. ape pasal tanya pangkor kat wa ni? hehehe

diana said...

ceh!!
tak senonoh betoi..

anamizu said...

cehhh~!
hahaha bilik cari ilham!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails