Pages

Peminat-Peminat Wa

29 April 2011

MaSJiD KriSTaL KuALa TeReNgGaNU

Hajat nk meninjau keindahan Masjid Kristal ni tak kesampaian sbb ujan.. baik pnye plan, smpai jer sane ujan lebat.. so.. tgok dr dlm kete je le... 


lawo kan??


time ni xujan lg..

harum subur ketiak wa..



hye..can i help u??..hikhik


9 comments:

rara pinkmafia said...

bro,rara tak penah sampai sini ag. =( ntah bile lah kan.bro seksi nya masuk masjid.opppsss jgn marah eh.hehehe

cikpia said...

naper tak terus pegi taman tamadun islam....??? best gile!!!!

::Budak Degil:: said...

waaa....sian papa xdpt selidik hasil ciptaan mesjid kristal tu ye..mujurla hujan..klu x msti papa dh korek2 kristal yg ade pahtu bwk balik p buat cicin mama..ahahaha

mrs Gee :) said...

argh.. ini kg saya nih... jln kaki jer sll pegi kl ade kat kg.. siang mlm singgah.. hehehehe..

Mrs.Yie said...

masjid kristal memang lawo tapi wa ni lom lagi pegi situ walaupun duk di ganu..hehe

Ati Masrif said...

hai curly..

jalan2 ke gannu kite ke...

takan pakai seluar pendek kot
nk gi masjid

p/s: apa cite wayang yg best lani
esok nk gi tgk wayang selaps 5 tahun
tak dpt tgk wayang :)

Alin Marlini said...

tak penah sampai lagi ke terengganu lagi..mesti syok..

AngahSayang2314 said...

wahhhh best tul la.... kalau dapat gi sana best tul..tp kan??kan?? tak pernah sampai masjid kristal nie punnn

kakchik@ella said...

ari tu wa tak singgah pun. entah bila la nak singgah nya pdhal kg wa kat kelate je. hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails