Pages

Peminat-Peminat Wa

08 July 2010

PuYoL oh PuYoL



Lip! lap! lip! lap!...bertubi tubi tembakan kamera dituju kt wa mase wa baru sampai dr Afrika sat2 td.. tapi dlm kepenatan, wa stil bole melayan peminat2 yg tak putus2 memuji... tapi tak sorg pun puji permainan wa bagus... asik2 tanye psl rambutla, psl wife la... hey!! tanye psl bola la wokeyyy!!!..hahaha

Game pg td mmg dasat... tapi wa baru bg 10 peratus dr tahap wa sebenarnye... wa saje simpan stamina tuk final nanti...hehehe... ni semue hasil tunjuk ajar yg keras dr jurulatih... latihan keras yg die bg spt kutip pucuk paku, anyam ketupat, cari kutu mmg cukup berbaloi...

Wa mmg sorg yg patriotik psl wa tercirit pg td pun kuar kaler merah & kuning... siap bertompok2 kt lantai KLIA psl tak sempat nak cari tandas... ops! sorii... skrg ni, setahu wa sutun dah diharamkan kt Jerman... semue sutun akan disula... hahaha...






Hasil jaringan yg wa buat tu wa dpt alat meluruskan rambut sbg ganjaran... ade gak ure2 yg wa akan diberi PENGAT.. laaa..ingatkan pingat... tapi bedal jele... pengat pisang tu... hehehe







So bg fan Holland... nantikan libasan rambut wa difinal... kdg2 bola bole ilang dlm celah2 rambut wa tu... hehehe



ni mase wa diterjah oleh melodi sbb kegelemeran wa yg teramat.. huhuhu!

11 comments:

Cik Bucken said...

tak leh blah btol kepoyoan anda..hahaha!

bdk johor said...

piirah lu bro.. wa fan jerman ni.
wa kena hntar jerman training kat johor balik..!! huhu

mr.curly said...

cik bucken:..sesekali jd poyo pe salahnye.. hehe

bdk johor:.. lu bg dorg training dgn sutun tu dulu le...wakakakaka

nuriz said...

haha ye ke paul sotong nak kena haram heheh cian sotong, buat goreng tepun lg sedap

apih el nino said...

member aku terus masak gulai sotong hari ni sebab tak puas hati sotong nak spain menang. terbaek la puyol!! dan sergio ramos. hahaha.

Miss Annaz said...

cian si sutun tu...
x pasal2 wanted..

jue said...

yuhuuu...:) cantik rambut..

Ladygebuz said...

Haiii Puyoll...Well done utk jaringan gol pg tadi...!!!Walaupun tika itu wa tgh bdengkurrr...Luv u puyolll tp wa lagi luv oranjes....sowi leee...Bdk johor msti sedih tp hepi bangat jrman kalah...tpaksa kensel parti liar kat cruise putrajaya...ahakzzz..selamat duit dia!!!
Selain dari nak bw jrman gi prektis kat johor, sila bawa skali kurita huduh tu..leh wat bisnes telek jodoh!!!huhuhu

cik elina said...

gua suka rambut lu.
ekeke.
:)

NaNaJoe said...

yeah!!
hero ku untuk spain.. puyol2!!! :)

Aqeel said...

sokong spain sebab suka kat puyol jaa HAHAHAHA

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails