Pages

Peminat-Peminat Wa

10 July 2010

MaLaNG BeRTeRuSaN FaN JeRMaN

Ni kesah yg betul2 jd kt membe wa ni... die penyokong kuat team Jerman... sebelum game Jerman lwn Sepanyol mlm tu die sempat g beli jersi Jerman... bersungguh tul mamat ni!!... sape yg tak sependapat dgn die jwbnye kene kutuk kaw2 le... last2 team die gak yg kalah... hahaha

Mmg malang nasib die... wa tak tau lagu ape yg wa nak tuju kan kt die psl team die klh tu... keroncong ke, zapin ke... saje je nak kasi HANGIN lg.. hehe... siang soknye, kiteorg dh janji nk jumpe tuk lunch same... biasenye kiteorg naik moto je... sebelum g kedai mkn, kiteorg set jumpe kt 1 tempat dulu... wa sampai dulu kt lokasi yg dijanjikan tu...

Tak lame pastu tetibe wa dengar 1 bunyi... kuat & pelik... nk kate cam bunyi elikopter nk trhempas pun ade gak... wa pandang kt awan... tapi takde pe2... rupe2nye bunyi tu dtg dr moto membe wa ni... pesal leh jd camtu bunyinye???... psl ekzos moto die dh pecah & dh nk tanggal...pe lg, wa bantai gelak sakan kt situ gak... hahaha



ni la ekzos yg wat perangai tu...



vuvuzela terbaru..hehehe!

Tapi mmg mengong gak die ni... mane taknye, mase dlm perjlnan nk ke kedai moto tu ade ati lg nk kaco awek... adoi!! malu weyyy!!!.. nasib baik wa dh jarak kan diri dr die... malang punye malang membe wa ni tetibe tiub tayar die lak bocor...


fuyohhh kilat tu..


Sah la, ari tu ari malang die gamaknye... hahahaha

13 comments:

nadia yaacob said...

hahahaha..kelakar! :D

iqbalsyarie said...

vuvuzela betol tu bro!ko kasi tiup kuat2..bunyi punya la!hehehehe
Latest post:Bahan mentah utk rujukan

fairuz n nani said...

hahahaha..mmg kelakar..ade ati lg nak ngorat awek..ngeee~

sop said...

wah kilat..
kalau ekzos x ori, kena jg sikit, sbb mudah karat..
hari tu aku tukar yg biasa gak, bila hujan panas, dah karat abis

♥PrinCeSs KellY Eun♥ said...

ngehehe...vuvuzela baik punya...^o^v

Derus said...

jerman xde rezeki tahun ni bro...ish..exzos tercabut mesti power moto tu...

PUPUT said...

hehehehe....ekzos dah jd seksefon..kreatif giler....^^

Cik SHiNJU said...

malang x berbau...
tp malang beliau berbunyi..
hehehe...

Umie Nadhirah said...

vuvuzela tu ade kat M'sia je kan? HAHA

Dark Half said...

badi jerman x abes lg kot kt member lu...XD

bdk johor said...

wakaka!! dasat2..!!
apsal x tukar ekzos buloh. hahaha

mr.curly said...

bdk johor:..lu kenal tak mamat tu haa... hehe

bdk johor said...

tu kuang ajau lar tu.. hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails