Pages

Peminat-Peminat Wa

16 July 2010

ADeKaH aMaLaN SeBeGiNi MaSiH Di aMaLKaN SeKaRaNG???


Salam buat semua blogger(pergh!! sopannye)... kali ni pe yg nak wa paparkan ni adelah sesuatu yg benar2 terjadi kt wa... semuanye gara2 terkene perbuatan org... ni la gejala org kite... terutama org melayu... yg tak penah ilang rase dengki pada org lain... moge pe yg luorg saksikan ni nti dpt jd pengajaran buat kite semua... renung2kan la... & selamat beramal...

Namun.. yg penting sekali... luorg semua tumpukan pada budak laki ni... jangan biarkan diri anda diselubungi MISTERI!!!...

video

video

video

ade ape2 masalah dan keraguan sila bagi komen...huhuhuhu!!!

16 comments:

Cik SHiNJU said...

Salam...

sempat tgk sikit jer...
seram ah tgk elly suryati tu meraung..huhuhu...dah la tggal sorg2 nih...oh tidakkk...

kakngah said...

che abg aku xder ni..
xsanggup aku tgk..
terbeliak mata elly tu
seram akak!

Lagenda said...

hak3x..mak bukak skeeeet..pastu, X HENGGIN mak tgk!!

echah mashuri said...

uihhhh!!!ase cm mngtuk la tibe2..tido dlu...seramm

marina anakcikbob said...

xmo tgk!
huh!~

Sophia Rani said...

laaaaaaaaa.... mr curly berlakon ke tu..???? waaa... jadi pelakon yer... hehehe.... gd gud gud... ^^

eryn nazri said...

seram. tk berani bkak sekarang. esok2

bdk johor said...

bro.. diorg sume kate cite seram tu.. tapi wa rase mcm cite kelakar jer. hahaha

Che Armster said...

aku tabole tengok ini malam.. aku tinggal sorang kat rumah oi!! kang kena sawan xpasal2 besok malam baru orang jumpa mayat hahahahhaa

si ReRiaNg MaTA BuLAt said...

ahahahaha~ tak seram pun. tapi rasa kelakar pulak nampak mr.curly di dalam sana.huhuhu~

mr.curly said...

hehehehe.. mmg pun..wa ngaku xseram pun tgk citer ni... tp klako... hahahaha..

sweetsal said...

betui ke tak seram ni..nk tengok tp takut laa..hehe

fizacaldina said...

ini lh mslhnye..sy takut citer seram huhuhuhu...

Che Armster said...

tak guno punyo poh bedah... xpasal2 mak aku melatah malam2 dengar die jerit.. ye!

HAHAHAHA

mr.curly said...

che armster:.. aduh!!..maap ek..xpsl2 lak mak ko jd camtu..hehe

KiKo Berdendang said...

Halaqah TV3 baru je cerita tentang Pembakar Syaitan, dok sowang-sowang memang very dan rasa Mantra la gituh...kok serem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails