Pages

Peminat-Peminat Wa

10 June 2010

SaJaK

Berdirinye aku disini..
Pasal aku tak berdiri disitu..(ish3!cam tak best je bunyinye..try lain pulak la..)

Aku..
Kamu...
Bergabung..
Meletup..KeBaBooM!!!..(lg hampeh)

Hancus!..hancus!...wa mmg tak terer bab2 sajak ni...tapi diatas usahe wa yg MMG KENAL erti penat & lelah...wa berjaya hasilkn sajak ni...

Aku menilai bukan dari
Keindahan paras rupa
Tetapi dari ketulusan ati
Aku jatuh cinta bukan dari
Kemanisan tutur bicara
Tetapi dari kejujuran kate2

Hadir kamu dlm hidupku
Kuhargai sepenuh jiwaku

Asalkn kejujuran mnjadi teras
Pasti cinta kan teguh terpatri

(nukilan:-Nys Zairee)

psst-...sori la ek..wa terrr amik org lain punye..biasenye wa pakai bahse Orengg Putihh..tkut2 luorg tak paham nanti...huhu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails