Pages

Peminat-Peminat Wa

20 June 2010

CiTeR SeRaM

Hahahahaha...wa sebenarnye takde pe sgt nak citer...tapi wa mmg tak tahan nak gelak skg ni...semuenye psl kesah penagih/pengedar dadah yg ditangkap polis baru2 ni...

Ari tu psl penagih dadah ni ditahan bersame beratus2 seluar dlm pompuan...penagih ni laki2..spendar dikebas tak kire saiz tu...hehehe...saiz cam mak wa punye pun ado....pastu siap ade spendar yg getahnye dah terkeluar dr landasan...biar betik!!...wa manyak helan...pe ke jadahnye die nak buat dgn spendar2 tu...maybe tuk jd kan mask h1n1 kot...hehe....ntah2,die ni terlebih tgk citer SUTUN kt tv tu kot...heyyy!!!mak caras ko nanti nokkk!!!...wakakakaka...

Pastu baru2 ni...kesah penagih pompuan ditahan bersame bbrp bungkusan dadah yg disimpan dlm bra/coli die...pergh!!!maybe die nak bg"anu" die tu nampak beso kot...ataupun ni la mandrem tuk bg die nampak cantik gaknye...hahahahah....





So penin hakim skg ni...mahkamah dah jd kedai Bundle...luorg tunggu la,maybe tak lame lg brg2 semue tu td akan dilelong....mesti murah punye.....


....JADILAH PENGGUNA BIJAK....hehhehehehehehe

2 comments:

+qAsiH naDiRa+ said...

gilak la~ :)

bdk johor said...

ape plak giler.. bengong lar.. huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails