Pages

Peminat-Peminat Wa

29 June 2010

MaCaM2 KeReNaH...

Bagi company2 yg tak puas ati dgn alat cctv skg ni lehla gune kn cara ni yg lbh efektif..gunela khidmat tenaga manusia..pemohon tuk keje ni mesti lepas bbrp syarat spt mesti ade mate(mmg le) ,mase keje takleh g berak atau kencing langsung , kalu nk kentut pun biar purata 2-3 tembakkan je....hehehe



Bagi mereka2 yg cepat sgt berpeluh atau basah kt ketiak...ni la kenderaan yg sesuai...sambil tu leh menyegarkan bulu2 ketiak(kalu ade) dgn sinaran matahari....
Ni la kawasan yg paling kejam di abad ni..,but maybe berkesan gak...so kalu kt tmpt luorg banyak kes ilang batu...luorg taula kt mane nk cari batu2 tu balik...hahaha



Sungguh mulia ati org ni...penuh dgn budi bahse...

Kete ni mahal tul hargenye...cecah 6 angke..rm 000000.1....

11 comments:

|| NaFiRaa || said...

yang kawasan had laju tuh macam boleh apply jek.. muahahaha..

bdk johor said...

bro.. yg bawak motor tu..wa nk pratikkn lar bro. dapat mghilangkn bau2 yg masam. hahaha

Aliff Nasir said...

haha...
mcm2 ade kat dunia ni...

NOOR FATIN said...

hahaha kena baling batu..adoi takot!

Sophia Rani said...

haahahahaha.. mmg macam2 hal la..

Khadija said...

Nice pictures :D

♥cutebabygirl♥ said...

i like this entry!! :D

❤フィザAifi said...

yg baling batu tu..area mane yer?mcm pnh tgk la

KiKo Berdendang said...

Macam2 la bro nih..terkekeh gelak...

KiKo Berdendang said...

Macam2 la bro nih..terkekeh gelak...

KiKo Berdendang said...

Macam2 la bro nih..terkekeh gelak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails