Pages

Peminat-Peminat Wa

01 November 2011

SaHuT CaBaRaN RM3 JuTa..aDe BRaNnn???



Sape nk ikut, angkat tgn... kite g melancong sambil wat amal jariah skit.. untung2 leh dpt habuan RM3 juta tuuuu.. nape??.. tak caye??.. ni betul2.. bukan cobaan.. 

Pe tunggu lg??.. ha bawak2 la skali pe yg patut.. sumpit ke, keris ke.. kite g Palestin

Kisahnye gini, ade le sorg anggota famili diraje Arab Saudi menawarkn ganjaran AS$1 juta (RM3 juta) pade sesape yg dpt tangkap tentera Israel tuk ditukarkn dgn banduan Palestin.. Putera Khaled bin Talal, adela saudare lelaki pade hartawan2 dermawan2 yg mkn di pinggan minum di cawan Putera Alwaleed bin Talal mmberitahu, beliau wat gitu adela sbb ingin mmbalas dendam berikutan ancaman bunuh beserta ganjaran AS$1 jutayg dikeluarkn oleh rejim Zionis terhadap Sheikh Awadh al-Qarani iaitu ulama terkenal Arab Saudi..



Haa camtu la skit2 jln citer nye .. aik!!! mano poie yg ramai2 angkat tgn td??.. laa dh cabut rope ehh.. huhu


# Cip!! Cip!!.. saye nk pinjam Cip punye buah boleee..(dialog citer P Ramlee)..

10 comments:

.: iEyLa :. said...

hukhuk...sy angkat tangan nk mintak order td..bukan nk ikot..haha

nurkaloi said...

erkk tak pat nak nolong eah do
kot tergadai lak nyawo
hahah

Azhafizah[フィザ] said...

belum sempat tangkap dah ditangkap nanti..insurans camne?hahahaha..incek azhar ni..xde tawaran lg baek kah?

Azhafizah[フィザ] said...

belum sempat tangkap dah ditangkap nanti..insurans camne?hahahaha..incek azhar ni..xde tawaran lg baek kah?

lagenda said...

mak tamo ikut ko tp kalo ko dpt 3juta tuh, mak nak minta SEjuta jer..moleh??

JunAina said...

ishhkkk...ingatkan nak gi hollywood ke bollywood ke...

aman_arab said...

kalau niat nak pi tangkap yahudi sebab duit...takmo la..mati katak ja...pak arab tu pun nak tangkap yahudi atas sebab dendam...tak betul dah niat tu!

Melati Qistyna's Mummy said...

SAYAAA....... Errr.... Nak p mana neh? :P

eikieyn said...

xde maknenye.. eh jap~ agak2 flight ticket dea nk sponsor tak? :p

CTK said...

hahaha...xpelah..sy rela tido..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails