Pages

Peminat-Peminat Wa

02 November 2011

KHaiRuL FaHMi (apek) PeRJeLaS KoNTRoVeRSi BaRu..


kan bagus kalu wa yg ado kt sinunnn..hikhik

Penjage gol team bolasepak kebangsaan Khairul Fahmi Che Mat (apek) skali lg terbabit dlm kontroversi apabile gambarnye bersame bbrp wanita cekci di restoran eksklusif disiarkn dlm blog n portal hiburan..

Dio koba gambarnye bersame Dahlia Teck n bbrp rakan wanita tu dirakam ketika dio dtg ke besday party kt sebuah restoran Italy di Bkt Bintang baru2 ni.. tetapi dio menafikn dio amik minuman keras wlaupun minuman tu ado dihidangkn ..dio koba laie, dio xsontuh pn arak tu n muko dio merah psl suasane dlm tu panas n sesak. tu psl la muko ehh jd camtu..


# apo2 jo la..


25 comments:

Anum said...

macam2

Ibu Darwisy said...

leh cayo ke..hohoho..APTB..

.: iEyLa :. said...

yolah...apo2 la..

belogkiter said...

perempuan baik untuk lelaki baik.. dan begitub sebaliknya

lagenda said...

Ikot dek dio lah..yg pontinggggg abg khairul fahmi den x buek gitu dorrrr. Muahahahahaha..

♥Aien Najwa♥ said...

oden tak pocayo cokap fahmi tu..=D

kpah k-poh said...

dah ekau yg cari ppuan cam tu..ekau ikut laa dio ajak poi mano pun..cam hebat yor budak ni..tersungkur kek kaki ppuan !!!

hUnnEE a.k.a mrS cAun said...

wahhh meriahhh....meriah ngan dosa!!..sekian..

marina anakcikbob said...

"talk to my hand" kataku kepada apek.

Melati Qistyna's Mummy said...

Apo2lah labuuu.....

stellaizz said...

nak cover lahh tu

Azhafizah[フィザ] said...

tak sudah sudah yo cito Abg Apek ni ha..lomas den dongar

apek poyo said...

biaso lah tu..org pemes mano sodar buat bondo mcm tu..
tgk cara dahlia pakai baju pun dah menggambarkan ia nya teruk sgt,,,
bukan org itali pun..org melayu

SeseDaP RaSa said...

apo nak jadi la.. hmm

Wilayah Sepet Kuku said...

biasalah...klu dah feemes...sendiri minum sendiri kencing lah yea!...

entahlah!

Dalila Hamid said...

manusia mcm2 hal!...

cikpia said...

lantak ekau la KFCM! yang ponting eden dah tukar warganegeri jadi oghang nogori sojak nogori 9 monang piala malaysia.

mulai hari ni panggil eden milah la yo!!

JunAina said...

kalau tak nak difitnah jgn timbulkan dekati benda2 yg menimbulkan fitnah...

nurkaloi said...

dah namo pun apek mano tahan tmpat paneh
apo lak tak paneh eah tompek mksiat kannn haha

kakchik@ella said...

macam2 la dio ni. poning den baco ..

akuzle said...

den pon setujuk ngan statement lu yg last tuh, bro...hahahahahhampehzz!!

RerameUngu said...

susah nak percaya...

apa2 pun, lantak la dia..hahahaha

CTK said...

kejutan budaya...haha

lee-za said...

lain kobakan kat si fahmi tu kalu x nak fitnah jauhi perkara2 yg blh mendatangkan syak...

Ummi Dania Yasmine said...

kalau dia minum sekalipun takkan nak ngaku...huh...tak suka peribadi dia. Tapi masa dia main bola suka!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails