Pages

Peminat-Peminat Wa

03 August 2010

HePi BeSDaY To Me.. jeng jeng jeng



Yehhh !!!.. besday wa ... 3hb ogos thn sblm masehi ... so wa ni leh la dikate kan "di awek" mude ... hehe ... so b4 wa potong kek besday ni, jom kite nyanyi ramai2 lagu "kau terpakse, aku dipakse" (cam xkene je tema nye).. hahaha ...

Peristiwa ni mmg brsejarah psl tarikh ni la mak wa mengentutkn wa kuar ... n maybe hasil kentutkn mak wa yg kdg2 pjg kdg2 pendek tu ... rambut wa jd camni ... mase kecik rambut lurus , dh beso cam meggi lak ... tak kesahla pe2 pun ... asalkan sumenye selamat ... Alhamdulillah !!!

Tapi 1 perkare yg paling bess ... tarikh besday wa tu same dgn mak wa ... so HEPI BESDAY tuk mak wa gak ... maybe sbb tu gak la sifat2 kerohanian wa ni seakan same dgn mak wa ... cume 1 persamaan sifat ni yg paling wa tak gemor ialah asal tgk tb citer drama melayu ke , hindustan ke(kategori sedih le) mesti nk nangis ... adehh !!!

psst:.. Hepi Besday gak tuk cik panadol n cik zarra(dorg je yg wa tau) yg celeb besday bln ni ...

27 comments:

Che Armster said...

Hepi birthday abg laling!! Lagu "kau terpaksa aku dipaksa" itu betul2 menikam kalbu ohhh!!

cik panadol said...

lu mewarisi sifat2 kerohanian mak lu?wahahahahaahahaha......
karat la lu nangis2 tgk hisdustan ni...

Happy Birthday En Ketak!

p/s:- wa nak hadiah besday dari lu!

bdk johor said...

Yihaaaa!! hepi besday mr curly @ puyol.. moga panjang umur dan murah rezeki dri wa dan org2 johor sume..hehe

sop said...

heppi besday yer bro.. moga mendapat semua yg terbaik

echah mashuri said...

epy bday!!moge dimurahkan rezeki n hepi olwez:)

BezBuddy said...

happy birthday mr curly...waa dah makin tua...hehe..hope ur dream comes true :D

mr.curly said...

mekaseh ye sume ... wa xmntk pe2 pun cume doa yg tbaik tuk wa, tu je..

sweetsal said...

lagi sekali nk ucapkan hepi besday utk mr curly dn mak mr curly..moga berbahagia disamping org2 yg tersayang..

farhana_aziz said...

hepi belated besday puyol!lu muka ganas, tapi dalam hati ada taman eh.ekekeke.neway, smg puyol pjg umor,murah rezeki, bahagia sokmo..

uncle said...

waaaa besday hang rupanya kelmarin...selamat hari jadi lah noo..moga dipanjang umor dan dimurahkan rezeki .. moga diberikan kekuatan untuk meneruskan kehadiran kamu dalam komuniti blogger yang penuh meriah ni

p[A]n[A]d[O]L said...

hepi bufday mr curly ^-^

POSH76 said...

Happy birthday bro....semoga panjang umur & murah rezeki selalu
Rambut tu bukan perm ka....ini mesti anak kesayangan mak ni...hehe

Jericho said...

Happy Birthday bos

Nur Hayaty said...

happy besday mr curly....nak hadiah bole..ops..salah plak..adeh..

jom baca entry br yaty
http://yashapinky.blogspot.com/2010/08/siapakah-r.html

si ReRiaNg MaTA BuLAt said...

Happy Bday~

mr.curly said...

adeh !!!.. terharunye wa.. mekasehhh sume skali lg..( wa tgh dendangkn lagu hepi besday versi arwah m.shariff).. hehe

bdk johor said...

ape plak lagu tu bro.. lagu hepi besday ismit ulam raja lar.. baru klass!! hehe

Mummy_nad said...

eleh...dah suka makan meggi..memangla rambut jadi gitu...huhuhuuu
ape pon hepi besday..kita lahir bulan cama bro! tp taun opkos lain...i muda lor...

Qaseh Nur said...

selamat hari tua en curly..hehe..;)) sy nye besday 6ari lg..yeah..;p

Tomato Gurl's Life said...

epy besday mr.curly...
wish all ur dream come true :)

dunspeak♥ said...

epi belated besdayyy =)
semoga bahagia dunia akhirat dan dimurahkan rezeki olehNya..amin :D

marina anakcikbob said...

baik la..
hepi belated besday en. curly..
sumpah sy mmg xtau..
kek taun depan la sy anta k..
hav a wonderful life..
:D

suzzsuzie said...

mr curlu...hepi besday to you....

nadia yaacob said...

happy birthday mr.curly! dah lama rsnye tak blogwalking..hehehe

annazanariah said...

en puyol..! heppy belated bzday.. sorry lama tk jenguk sini.. BZ..
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. :)

anna menanti saat bzday anna lak. hehehe...

Onelove...Jambu merah warna said...

heeeee....pndai set time same b'day ngn mak...hepy belated b'day abg rmbut cntik =)

nuriz said...

halamak cik curly anak pelakon razali buyong ek..mak saya minat razali buyong dlm drama opah tu kekeke..baca kat blog cik panadol td

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails