Pages

Peminat-Peminat Wa

05 June 2012

TeGaNu KitEee...



Kulat, rumpai, cendawan??? banyak btul dh tumbuh kt blog wa ni.. biarle tumbuh banyak ado gak tumbuhan alam yg sudi betapak kt cni.. huhu.. 




Sempene cuti sekolah, wa pn sebok gak la nk bercuti.. kali ni wa n pamili pilih bercuti kt terengganu pulok.. wa mmg suke ke ganu ni.. bnyak tempat menarik n makanan yg sodap sgt.. misi sebenau ke ganu ni nk makan sotong.. sodappp tuuu.... bertolak dari KL kol 5 pagi.. hentian pertama kat petronas bentong.. ramai tul org solat subuh kt cni.. bekpes bnyak choice tp hage leh tahan gak mahelnya...


bantal...tilammm.. ganu...

srapan?? xmo.. nti susah nk ee..eekkk..


Dalam perjalanan, ade satu kawasan ni, berkabus sgt.. rase cm masuk ke alam bunian lak.. cm misteri jer tapi kene hati2 laa sebab kabus area tu agak tebal..


back to the future...

ready to the future...

welkam to the future.. future la sgt.. hahaha...


Sampai dlm kol 12 tghari.. kali ni ktorg pilih Sumai Apartment.. area pantai batu burok.. sebelah jer dgn primula.. amik apartment 4bilik.. memang luas n besauuu sgt.. tapi maap le bebanyak lupe nk amik gmbo dlm apartment tu.. 2 bilik katil queen, 1 bilik double single, 1 bilik single.. satu malam rm480, tp kalo gomen dapat rm440.. 


dh penat jd drebar.. mari sejukan badan.. suhu air cm air terejunnn.. nyamannn...

help! help!


Aktiviti ptg g cari makanan yang mantop2.. disebabkan wa antara yg expert ckit, wa cadangkan g mkan kt bawah jembatan area masjid terapung tu.. menu utama kali ni mesti lah sotong... sotong celup tepong n sotong smbal.. mmg tebaikkk dari ladang... sotongnya pn besau kemain.. harga makanan kt cni sgt la murahnya.. dengan ikan cencaru bakar 2 ekor besau, tomyam, sayur kailan n kangkung, sotong celup tepong n smbal mkn seramai 9 orang dewasa yang kelaparan, hanya rm140 sahaja.. gilak murah n sodap.. malang lagi sekali tiada gambar yg leh dikongsi bersama.. pasni wa akan bg info kedai mkn terbaik kt ganu ni.. sotongggggg... yummyumm...

view primula

angin yang nyaman..

pantai batu burok..


14 comments:

Cahaya hidupku said...

Teranu kita :)

Anum said...

syoknya

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Sumai ok la, not bad kan?:)bestnye leh cuti2 malaysia...hikss...

Telor Power said...

best2 t'ganu mmg sempoi..destinasi wajib di kunjungi

Telor Power said...

best2 t'ganu mmg sempoi..destinasi wajib di kunjungi

Mak lagenda said...

Wallaeiii..manyak lama bro tarak nmpk lobang idung lu haaaaa!!

Bila lu org gi ganu nih?? Mak pung gi ganu gak..ari rabu till jumaat last week.

Apsal tarak leh jumpa lu curly??

fazilzura said...

sakan kan ..
GANu kite harus lew besh , weols balik time pose nnt , beraya terus ..

JunAina said...

Perghhh...9 org makan Rm140 murah banget!

Melati Qistyna's Mummy said...

Perghhhhhhhh, lama boto mung xdop... :D


Mementang la tabun melawat teganu *eh tol ke* cantik kan pantai batu burok tu... :)

micasamawar said...

en Hubby pun tengah outstation kat teganu...sah-sah bawak balik kepok lekor as ole-ole...tapi kite oder tudung bawal...hehehe

micasamawar said...
This comment has been removed by the author.
Daria said...

semua org malaysia mood bercuti skang...jeles.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails