Pages

Peminat-Peminat Wa

13 April 2012

Dari PaSaR RaBu Ke CaMeRoN HigHLaND


Lepas berjimba-jimba kt langkawi,, esoknya wa n family bergerak pulang ke kl.. dalam perjalanan sempat la menyinggah kt pekan rabu aloq staq.. wa tak penah jejak kt cni.. tp mak metuo wa kalo dtg utara mesti kene singgah pasar rabu ni.. tempat peberet omak2 soping.. wa cuci mato jer..

pasaq rabu...

Dh penuh tgn dgn plastik beg terus gerak.. tetibe tgh dlm perjalanan, tetibe je tergerak ati ckp jom singgah cameron highland... dgn pantasnya yang lain2 pn setuju.. cadang nk lalu jer, tp smpai atas puncak dh golap.. pe lagi tmbah lg 1 mlm le holiday... bosss.. esok i el ye... tak sengaja nk tdo kt cameron ni.. sory bosss... hikhik!



here i kammmm...

Ktorg stay kat Natasya Resort.. resort yang paling tinggi kt cameron ni.. bilik mmg mantop laa.. betul2 kt cerun bukit.. tinggi n sijukkkkk bangat.. tak sesejuk kt brincang n tanah rata.. view kebun sayur.. mmg tenang je rase kt resort ni.. recomended laaa...


sijukkk... takdo suar panjang ni...

balkoni..

bilik..

apartment 1 bilik je yang ado kt cni...


Tdo satu mlm jer, pagi2 terus ke pasar KeaFarm.. dekat sesangat, jln kaki 2 min jer dr pntu masuk resort.. time cuti sekolah mmg padat la kt pasar.. ati2 kalu nk paking kt cni coz polis trapik rajin wat kijer.. tak puas soping memasing.. pastu singgah bli teh kt cameron valley, dgn ati yang tak pueh soping.. huhu...


boli..boli..


minam2..

cafe time tunnel.. aweks kt cni cungg2..


model takbebayo..

blaa..blaa.. tak pueh soping lg ni.. blaa.. blaa.. duit banyak lg.. blaaaa....

Bess betul pegi cameron ni, rase tak puas sebab kojap sangat.. rasenye akan wa panjat lagi cameron ni.. jom kawan2!!!!

dlu mase wa kt kutub utare xdela sejuk camni..huhu


lalingggg..nk sishi (kencing)...hehe

lalinggg..nk bewak..tp dh xjd coz dh beku..hikhik

pesal susah naa nk kuar kentut ni...




13 comments:

Mak lagenda said...

Next week omak plak mau panjat ini cameron..jom bro!!

Alin Marlini said...

seronok ke CH....sejukkkk

Telor Power said...

hahaha amik ko ke cameron juga jadinya.

apasal tak roger wa bro...lau tak dah dapat sikit diskaun utk bilik tu

P/S: wa bukan ada kena mgena dgn owner resort tu tapi mmg kenal la, org kampung katakan

Melati Qistyna's Mummy said...

amboihh hang, lom abeh lagi jenjalan yek, best2... :P

ADfeez said...

wah lama x p sini.. hehe

uncle said...

weiii tumpang lalu..(sambil menunduk penuh keayuan lalu celah bontot) hahaha ... uncle baru je keudara..ciss cam juruhebah lak...nak tanya...resort natasya tu semalam berapa hinggit? nanti sms kat aku..minggu depan nak pi...bini ada mesyuarat kat sana ...

hang mai perlis ka hari tu? sorilah..aku masa tu tengah terbonkang kat spital...

stellaizz said...

syokkk nyerrrrr..........lama x g jalan2...... :)

stellaizz said...

syokkk nyerrrrr..........lama x g jalan2...... :)

Best Business Brands said...

Rabu Masa dan Tempat Flag-Off : 8.30 pg ... 11.40 pg - Melepasi pekan Ringlet dan sekarang menuju ke Heritage Hotel, ..... Tau ler motor ko dah laju dari blackbird dulu tuh, tapi takkan tak leh nak ...

Daria said...

salah satu tempat yg daria nk pegi bercuti kalau balik Malaysia.....aritu balik tak berkesempatan....

Isteri Encek Bard said...

len kali ajak den ngan en. bard yo... nak sejuk berdua jer.. hihihi

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails