Pages

Peminat-Peminat Wa

06 April 2012

LaNgKaWi...



Sambung balik kisah sblum ni yg dah basi n becendawan tuh.. hehehe.. kalo dh lepak dekat dgn jeti ke langkawi, tak kan nk pndg jer feri tu lalu lalang kan? so wa n fmily pn plan la ke langkawi.. rase cm vip je ble tiket feri pn org otel tlg blikan.. tak yah beratur, lgpn time tu cuti sekolah mmg que panjang meyy... walaupn jarak otel dgn jeti tu beberape tapak jer, org otel tu sangup menganto naik van... wa rekomen la otel ni kalo luorg dtg ke kole perlis tu.


uaarghhhh... time ni slalu wa lom bgn lg..

Disebabkan tak stay kt langkawi, ktorg naik feri agak awal, kol 8 pagi.. saje je pusing2 langkawi.. mmg ramai org time tu, maklum le cuti sekolah.. smpai2 je langkawi dh mati kutu nk ke mane.. maklum le plan ke langkawi tu main2 je asalnya.. sewa van n kete 2 kali ganda time tu.. mahal betul.. last2 dapat la sbuah kete wira .. harga rm50 sehari.. ok la sesangat.. sewa sbiji je kete.. fmly membe yg lain naik teksi jer.. ke mane nk di tuju ni???



auchhh..auchhh.. panehhhh.. huhu..

Tempat petamo singgah kt tmpat jual minyak gamat ni.. smpat la beli beberape botol mnyak n benda2 lain kt ctu.. luorg penah rase tak air tongkat ali ori punyee?? perghhh...raso eh pekat, likat, payau.... burrr..burrr... seram gak raso eh.. tp dh telan, hanye laling wa je yg tau "azabnyo".. huhuhu

mmmmm... tongkat ali...

srupppp...srupppp...

tlggg...tlggg.. tecekikkkk!!!!

Kalo g langkawi singgah la kt tmpat ni.. rasenye ni antara tmpat jual mnyak gamat yg plg top n ramai org singgah.. kalo dr pekan kuah tu terussssss jer.. nmpak la banner2 tepi jalan ke kedai ni.. sonang joo..


jgn pulang tanpanya... yo laaaa.. dh bli pn..

landmark kodai ni.. besaq noo...

Pasni ke mano laie nk bwk pak n mak metuo den jenjalan ni??? terus kan je pejalanan... pastu nmpak signboard pantai chenang.. jom la pusing tgok keindahan pantai chenang ni.. lawooooo.. ditambah lagi lawooo dgn view2 mat2 n minah2 saleh yg bjemur tepi pantai tuhh.. issshh tak leh lelamo kt cni, kurang pahle pose wa.. hikhik!


wahhhh... cantekkkknyeee...

bes kalo dpt siming kan lalingg...leh bugel2 cecame..hahaha

Plan asal nk naik cable car.. odw ke sane dpt info tiket dh abis.. bukak blk kol 2 ptg.. n que sgt panjang.. uwaaaa... kempunan den.. nk buek cmno, tak de rejeki... tak pe laa.. mai kte smbung redah pulau langkawi ni lg.. mane mau pigi?? tiket feri balik pak n mak metuo den kol 4 ptg.. sempat ke nk pusing 1 pulau ni.. poluh tiak wa... tiket wa kol 6 ptg.. gatai nk blk lmbt.. huuuu...


6 comments:

Anum said...

happy holiday

fazilzura said...

mana aci , gambo madam seciput je... sian madam ..

:: Mrs.Eady :: said...

happy holiday!

Melati Qistyna's Mummy said...

hishh, wa ingat lu dh tenggelam kat laut tu, bersawang dh weh...hukhukhuk

Mak lagenda said...

Lama gilerrrrrrr nak kuarkan n3 ni yek bro?? Itu minyak gamat yg dibeli pun dah abis, baru kuar n3 ni hah???

SABARINA said...

ceh...mandi bugel kat laut kang kene skodeng ...mandi bugel jer le kat umah...kakahakakakak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails