Pages

Peminat-Peminat Wa

07 June 2012

DaNg dAnG DuT ReSTauRaNT, MaRaNg




walaupn lapa.. tp tetap hepi.. yihaaa...

Disebabkan misi utama ke ganu nk makang sotong.. gigih gak la ktorg betanya kt mane nk mkn sodap2.. tanye sane n sini.. dicadangkan mkn kt kg kelulut marang.. dalam 20 minit perjalanan dari kole ganu.. 


ahli2 pemakan sotong tegar..


Banyak kedai makan kt cni.. mcm2 seafood yang ado, segar2 belako.. pilih2 punye pilih, terus duduk kt kedai yg plg cntik kt ctu.. tp name kodai agak kelakau.. dang dang dut.. hikhik.. 

dang dang dut....

kenyang pewot senang ati...


Kali ni pe lgi, pilih sotong laaa.. segar bugar sotong2nya.. menu kali ni pulak sotong bakar, sambal n celop tepung.. ikan siakap stim, tomyam, kailan, kangkung.. total sume kali ni rm 180.. masih lagi murah kann???


sotong bakarrr...

sotong celop topong...

sotong sambal...


Kalo korang g ganu tak tau nk mkn kt mane, kt marang ni banyak choice.. sodappppp....


9 comments:

cik nani said...

sotong celup tepung kt pantai tepi epot la sedap..hehe..

Nieda said...

baru balik marang tapi tak jumpa kedai ni...huhu

Mak lagenda said...

Aritupun ada gak bdk rain tu soh mak pi pantai apa tah kenamanya utk mkn sotong..tp maleh nk mencari sgt. Lgpun still siang kan

Tu psl mak cari sotong kat cherating je. Sotong jugak kan...? Huhuhu..

Telor Power said...

ada lagi bagus nyer lu cuba ketupat sotong @ tupat sotong.

ianya sotong yang di sumbat denga pulut yg telah direndam dgn santan

Fuhh!!! marbeles wa cakap ngan lu.

Mia Liana said...

makk aiiii...sedapnya.. terus tiba2 rasa lapar pulak...

oyuki said...

kiter gelek la gelek la (mcm lam citer p.ramlee lak hehehehehe)

akuzle ayu said...

lama menyepi, bro? mana ilang?

akuzle ayu said...

lama menyepi, bro? mana ilang?

ilyas ahmad said...

tumpang lalu/....^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails