Pages

Peminat-Peminat Wa

07 December 2011

Ni La SeBaB Wa TaK KaSi LaLiNG MaiN BoLa..



video


#kdg2 anak2 ni tak tau yg kite sygkn dorg (ayat iklan)..hikhik

15 comments:

bdk johor said...

mak ai bro! ni main bola ker atau acara tarik menarik rambut ni. hehe

diana said...

semua orang kata dia memang laju...
(sambung iklan)

tunz said...

org pompuan memang cam ni la..lau main netball suka nau gaduh jer...kdg2 tu mulot coach pon leh tahan jugak..mama mmg malas nk jdik ref..sbb inilah..coach yg leebih2...

afzalsukasuki said...

arwah dulu baik orangnya.. (ni iklan ke hape?)

cikpia said...

pompuan main sukan guna emosi.... he he....

JunAina said...

saya hanya nampak sreen putih...uiksssss...

kakchik@ella said...

perempuan kaya dgn perasaan. hihi.

Melati Qistyna's Mummy said...

muahahaha.... selamba badak je di sentap rambut org tuh... ni maunye kad merah nie...hahahaha

Kiko Berdendang said...

Cabul betul ek bro huhu

kpah k-poh said...

iklan lagi.."burung apa??..burung apa??...
Ohh..hari tu u suruh i main hoki..u kata baik utk kesihatan...u tgk..kepala i dah benjol..!!!!

Cik tikah said...

hahaha... biasalah tuh :P

Khairil said...

ganasz.....lagi dahsyat dari org lelaki..huhu

sop said...

kalau awek melayu main bola, comfirm sising lengan.. heheh

khairul said...

lagi ganaz !

Pia said...

"tu lah pasai...org main bola depa pun nak main...main batu seremban je lah senang..."

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails