Pages

Peminat-Peminat Wa

12 October 2011

WoRDLeSS WeDNeSDaY # 7







20 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

yuumiiee! kek perisa ape ni?

stellaizz said...

sedap nyer??? alamak diet tutup mata..lariiiiiiii

.: iEyLa :. said...

hukhuk..lom dpt rse dah tersedak sedap dah ni..hukhuk..
kejam betul bro ari ni.. ;)

Kathy Tuah said...

belum makan dah terasa sdpnya ni..

rara pinkmafia said...

mcm mana melelehnya creamer tu.mcm tu lah meleleh nya air liur saya,.

nurkaloi said...

ini bukan kek yg mr.curly jual tu ker?
eah bile plak kaloi nak beli nie...
t hujung bulan mr.curly balik n9 tak? heheh

t roger-roger eaaa

JunAina said...

menggoda & kutergoda...

Azhafizah[フィザ] said...

sedapnyer!!!!!

Melati Qistyna's Mummy said...

kek ape tu? hang buat sendiri ke beb? :)

budakijaupendek said...

gurlp ~
telan air liur je tengok. haha! ^^

Nens Collection said...

tetiba je ngidam nk makan...harus carik ni

lagenda said...

Merekah2..meleleh2..n3 18SX sungguh!

miahahahaha..

P/s Bro, next taim, kalo nak blk sini, kasik roger mak 1x ha. Mau tempah ini barang dgn suwitis kek tu hah

cik nani said...

wauuu..menyelerakan..dah la tengah lapar ni..huhu~

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

uuuuuuuu...kek... nak..nak...

khairul said...

npk sedap la bro

kpah k-poh said...

kek apa pulak ni...mengancam kalbu betul lah...

anamizu said...

perhh! meleleh!!!



luv,
anamizu

hazanis said...

wah sedapnya...tetiba terasa lapar..:)

Khairunnisa' said...

First time tengok kek macam ni. Looks yummeh!

sis92 said...

mak aii meleleh air liur :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails