Pages

Peminat-Peminat Wa

09 August 2011

TuNTuT rm1.1Juta aKiBaT BaTaL PeRNiKaHaN..


Fuuyoooo!!!..pakcik kayooooo!!.. hikhik..td tgh wa bace paper tetibe ternampakla 1 citer ni.. akibat sorg wanita ni membatalkn pernikahan last minit, wanita ni n bapaknye disaman rm1.1juta.. kesahnye, yg si lelaki ni jd angin 1 badan psl si tunangnye tu leh lak tuka keputusan nk menikah 6jam b4 majlis blangsung.. cet!!..ape erti sume ni ayahnda?? ni bole mendtgkn marah!!!( dialog 3abdul).. hehe.. wa pn leh jd angin kalu camni(ha..nmpak tak mate wa tgh merah skg ni cm pelakon citer tamil tu..cool)..

So bile dh jd camni, saman le jwbnye .. mcm2 kos yg dituntut oleh si lelaki ni td antaranye ganti rugi am, ganti rugi khas, ganti rugi teruk, ganti rugi malu.. tu lom masuk lg ganti rugi SAMPAN2 PECAH, DUIT SAMPAN ILANG, MATE LEBAM2(dh mcm citer pendekar bujang lapok daa)..hikhik

Adoiyaiiii..napo la leh jd camni kannn.. yg pasti dorg je yg ade jawapan yg kite tak tau .. di harap kalu leh bawak2 la berbincang..insyaAllah

psst: bro, kalu menang kes ni hulur2 kt wa sikit.. wa nk bukak kedai sweetie cheese kt terusan suezzzzzzz..hikhik..gurau2 je
  

21 comments:

.: iEyLa :. said...

macam2 hal plak dah...hihi

honey amour said...

apesal la tak cancel awal2 jer kan senang...nak gak last minute..

Anum said...

anum nak skit bro kalau menang\heheh

Mesin Taipku said...

mcm2 cara org boleh cari duit skrg ek.. hu hu hu

jaya jr said...

klo dapat 1.1 juta tu bukan takat bonus raye tahun ni..7 tahun pon tak habis lagi..hik3

Fathiah Hamim said...

macam-macam laa aiyaa

izfanora said...

mengambil keputusan utk berkahwin bukan suatu yang mudah. mungkin ada suatu perkara yang kita tak tahu..

Cik Bell said...

1 juta tu..woowoooo...
cm klakar la pulak klu laki minx kat pompuan.huhu

op anaz said...

Skang ni zaman saman menyaman,,..pelik tol...

pandabear said...

semua ini duniawi sahaja. saman jangan tak saman, biar orang lain pun beringat bab kahwin2 ini jangan main2.

perondajaketbiru74 said...

padan muka pompuan tu sape suh gatal nak kahwin lepaih tu kansel plk amik ko...

WAHIDA ALIAS said...

1 juta tuhhh...bole kawen byk kali..hehe

Ati Masrif said...

suspen jeh tajuk..

ingatkan kes apek n tunang :)


selamat berpuasa mr. curly

stellaizz said...

wahh sonang yo nak jd kayo :)

stellaizz said...

wahh sonang yo nak jd kayo :)

diana said...

kekadang terpikir jugak kan,
depa ni macam tak pham2 je..
jodoh pertemuan tu ditangan tuhan..buat macam ni macam tak menerima ketentuan Nya pulak.
saman berjuta2 seolah2 nak menghukum..
mana boleh gitu..
ambik pulak kesempatan..
jalan mudah nak jadi jutawan..

fazilzura said...

cm kawin dgn anak raja plak kan

Salmiza S. said...

sekarang nie., semua saman pon ada ! :) sketsa dunia ~

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

wah 1 juta . banyak tu .

macam macam bole buat

hehe

:)

budakijaupendek said...

memang patut pun saman kot.
M.A.L.U tu..
hehe

bdk johor said...

jika mengambil keputusan untuk berkahwin bukanlah suatu yang mudah.. kenapa setuju untuk berkahwin pada awalnya?

memang lar kita tidak tau apa yang berlaku, tapi berbincang adalah jalan yang sebaik2nya.
betul tak geng???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails