Pages

Peminat-Peminat Wa

14 September 2010

KaLi PeRTaMa ...



Alhamdulillah, selamat sudah kite berpuase ... & kite still dlm suasane raye ... wa & isteri pun dh selamat blk KL ... thanks to sume blogger yg mendoakn keselamatan wa lakibini & still merayau2 kt blog wa ...

Raye thn ni mmg jd kenangan bg wa psl ni la 1st time wa beraye dgn si gebugebas (isteri wa le), pastu 1st time gak wa beraye kt umah mertue di Nogori 9 ... syok wooo!!! ... beza nye, kt kg ni takde mlm takbir dr umah ke umah pada mlm raye aidilfitri ... dorg biase nye buat pada mlm raye korban je ...



gambar hiasan


Selepas je kiteorg g kubur pada pg tu kiteorg terus g menziarah umah sedare2 yg bdekatan lak ... fuh!! mmg ponek tp bagus gak skali harung smpai ke ptg pastu leh mmbungkang(tdo) ... hahaha ... ble mlm lak, sedare2 yg kite ziarah td akan dtg lak kt umah kiteorg ... termasuk la famili si Panadol ... pe lg, kiteorg bakar sate , jagung , ikan talapia(amik dr kolam bapak mertue den) buat sbg hidangan ... bab minuman, dorg siap request nk air kelape + sirap ... so sape lg yg terer kait kelape selain dr wa ... huhu ...

berposing dpn umh lame..

persiapan sblm kelab dangdut dibuka..

kelab dangdut bermula..


Pade mlm raye ke3, wa lakibini teringin nk mkn ayam KFC .. so kiteorg kuar g pekan ... masyarakat!!! ramainye org beratur, smpi terkuar dr restoran tuuuu ... tp wa peduli ape, wa nk gak mkn tp kiteorg tapau le ... pastu bini wa g beli lak buah dokong ... dlm pjalanan blk tu kiteorg asik mengunyah je mkn buah dokong td ... ble smpi je kt umah ilang lak selere nk mkn ayam kepci td ... last2 kiteorg bg kt mertue & anak buah yg mkn ... ni sume gare2 mkn buah dokong la ni ... aduhhh!!!


gambar hiasan


Ni la antara kenangan wa beraye kt kg ... mmg bess!!! .. tp wa rase la kan, kalu kite dh biase raye kt bandar pun sebenarnye bess gak ... masing2 ade cara tersendiri ... yg penting kite beraye ...

psst:- .. yahuuu !!! wa dh berjaye kurangkn berat badan ... dlu 72kg skg lg 2kg ngam2 berat wa jd 80kg ... binaweh!!!


21 comments:

cik panadol said...

aposal lu lotak gambar hiasan...mano gambar rayo?

mr.curly said...

cik panadol:.. nti wa masukkn .. wa masukkn gamba gaye pemakaian lu mase g kubur leh??.. hehe

Dark Half said...

weh, korang sedara ke?
tahniah bro di atas pengembangan berat badan.semoga tahun depan berjaya lagi..kehkehkeh

Gayahspears said...

hak3... perut kedepan ke bro???
Gayah pon da naikberat badan nih~adess.. bro bg tip nk turunkn kg berat bdn jap :)

Hali3isa a.k.a L3ha : SSA said...

Salam Lebaran tuk mr curly dan mrs curly~ heheheheh~

Mak aihhh. sedap lak kfc bucket tu! hahaha~

zarra said...

Makcik pun naik 3kilo masa bulan pose...dah rayo ni harussss btambah laie borek badan nih...wa yakin cam dah cecah 70 kg je...lps ni wa nak joging hari2....

cik panadol said...

wah!!jgn masukkan gambar tu..wa sendiri mcm tak caye tu wa!!

wa mmg tak suswai pakai camtu...biaso la...lu dah amik wa punye image consultant tu sbg bini lu....serabai la wa tanpa khidmat rundingan nasihat dio....

mr.curly said...

dark half:.. iyo bro,dio spupu bini den .. hehe

gayahspears:.. dun wori, kite mntk je tips kt blog tip kurus ..

leha:.. salam lebaran gak .. bau kepci je dh leh wat wa xtahan ..

mr.curly said...

zarra:..wa percaye sgale yg lu cite akan di kote ... tgkla hasilnye skg pun kannnn... hehe

panadol:..kalu wa kecikkn je gamba tu leh x??.. haha

ayin~weeweet said...

hahahaha bgus.sila cr agen jusmate 5 dgn segera hahaa

Che Armster said...

hahaha sama la.. aku rasa berat aku dah bertambah sekarang.. tapi masa aku timbang kat rumah aku secara mistiknya berat aku cuma 65kg.. mungkin dah kurang berat dosa je kot

mr.curly said...

ayin~weeweet:.. tp bini den suko lak pewot den moncit, nmpak cumelll.. hehe

che armster:.. lu pakai timbang thn ble nye tu??.. pakai tahil ek.. huhu

sweetsal said...

bestnye BBQ, raya ke 3 kita buat BBQ tp tak sempat nk tunggu sbb nk blk KL dah...huhu

mr.curly said...

sweetsal:.. bess wooo!!!

Melati Qistyna's Mummy said...

wahhh, lu pown tingin mkn kepci yer.... :)

weh, lu nyer perut tuh sket g jd cm laki wa la...lalalala

mr.curly said...

qistyna's:.. agak2nye la kan, laki lu stil nmpak lg x jari kaki die sndri time die bdiri??.. hehe

Idalara said...

tu lah bila raye makan tk berhengat..naik smpai 2 kg kira ok lah tu ngam2..

bdk johor said...

Idalara.. mr curly ni kalau makan bukan jer x berhengat, tapi terus lupa diri. kire mcm hilang ingatan lar. hahaha

ms.GrEEn said...

hahaha..apakah itu namanya "pengurangan" berat badan..rabik bro..anda mmg berjaya! hahaa

Cik Bucken said...

den cam konallll yo umah lamo tuuu!!!

mr.curly said...

idalara: tu la pasal ... hehe

bdk johor: arghhhh!!!

ms green: hahaha .. terer x wa ..

cik bucken: uihhh ntah2 kito ni sodaro bau2 kentut x??.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails