Pages

Peminat-Peminat Wa

06 July 2011

WoRDLeSS WeDNeSDaY # 2

29 comments:

safiyyah osman said...

hahahahahahhaa.......tgk gmbr trus gelak..dah lama tak tgk kasut mcm tue.dulu ja tgk ayah pakai time piya kecik2..hehehe

cik panadol said...

wa rase slipar kapal pecah yg wa pakai mase kawen pemuda segambut dl lg nazak dr ni...

Fathiah Hamim said...

cantek selipar! :P

Ringgo said...

hensem kaki lu bro ..

laskar pelangi said...

woh!!! tak tahan g jahit tu haaa;D dah lama tak pakai selipar nie...memeng selipar ni kalau baling kat anjing..mau anjing tu patah kaki..hahahaha

Azhafizah[フィザ] said...

selipar tanpa perasaan..so naif laa..ade sentimental value ni ..kann

Ct Aja said...

wah, teringat masa kecik2 dlu, punyala x sampai hati nak bgtau ma nak slipar baru, selipar lama smpai berlubang kat tgk, tapi masih pakai mengheret jln...hi3

Balqis Nazid said...

tumpang gelak ha..ha..ha..!!!!
tapi cool dude...

Isteri Encek Bard said...

den hengat, den nak boli lah selipar ekau tu keli, den raso lah banyak senti mental value kek slipa tu.. berkonan lak den kek slipa tu, brapo ekau nak jual

Rozuan Ismail said...

pernah pakai selipar ni.atuk nye

diana said...

alahai..
kesian nye..
nak mentik air mata tengok...

Liyana Zahim said...

Peh season gile.. AHahahahahaksss~

Wanie said...

adoi la..
uzur benar kasut tu..hihi

cik nani said...

kaki siapakah ini.....hahaha~

caliph shuriken said...

selipar ni klau tapak elok rsa bole btahan lama lagi kn ^^

latest en3: wordless wednesday: impian

Piasara said...

"baling lam sungai gombak jer,buat tukun..haha...eh,jgn..pencemaran tu..simpan buat kenangan.."

Elie Lily said...

kat kedai da tak jumpa kot selipar macam tu! hehhe

syiela said...

hahahaha... tgk je terus ingat ayah kt kg... suka pkai kasut sampai tahap camtu

lagenda said...

kahkahkah...sadisnya slipar ko curly!! Err..entah2 tu sipar pak mertua ko la gamaknya eh..

Nens Collection said...

dh lama x tgk selipar camni...

zures said...

Tengok gambar teringat zaman dolu-dolu camtu lah seliparnya....

kakngah said...

wey... untung SC tu, poei la boli sipar jopun.. kehkehkeh!!

WAHIDA ALIAS said...

selipar antik...bole simpan kt muzium ni..haha

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

uiit dah uzur selipar tu haa.. haha

Kotak Mancis / S_Basri said...

skrang dah xda org pakai seliper jahit mcm tu... dah xjumpa.... koyak ckit bli baru...
( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik )

wahida said...

beli baru bro...haha!!

Scarlett O'Hara said...

Ya Allah!Sebijik selipar atok.tapi Atok dah meninggal.

Isteri Encek Bard said...

selipar owh selipar

fazilzura said...

penuh dgn sentimental value

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails