Pages

Peminat-Peminat Wa

16 January 2012

MaShOmEStaY @ KaLuMpaNg



songlap dr blog cik panadol.. huhu..

Luorg penah dgr tak tmpat namo Kalumpang ni? mule2 dlu wa pelik gak, kt mano kalumpang ni.. ingatkan jauh bebenor.. rupe2nya dalam negeri Selangor da... tp dh nak sempadan ke Tanjung Malim.. Macam mano wa leh jejak kali kt Kalumpang ni sume sobab mama meow.. Kalumpang ni kampung mama meow tu..


sg yg masih suci..

 Family mama meow ni ado wat bisnis homestay.. tmpat tarikan homestay ni ado sungai n dusun buah.. sungai yg cantik n tak tcemar lg.. baru2 ni wa n fmly berhanimun kt Kalumpang ni.. book 2 buah rumah.. mmg padat laa.. sume family ado.. meriah n hapening jd kawasan tu..


air yg sgt sijukkkk....


Kawasan tu bkn je bising dgn riuh famliy wa, tmbah lg dgn sore2 merdu, sumbang, sumbing nyanyian ktorg.. wa siap2 bwk set karaoke lg.. hehehee.. ktorg nyanyi smpai tgh mlm.. mesti monyet2 tu hangin dgn ktorg mganggu tdo mereka..smbil berkaraoke, ade aktiviti membakor sate..yumm..yummm...

karaoke dlm utan..

bakor2...

sate..

Kalo ade sape2 yg berminat nk sewa homestay ni leh la kontek wa.. harga sewa rumah mngikut kategori.. rumah ade 3 bilik, astro, peti ais, dapo, 1 mlm rm250.. kalo rumah 1bilik, ade dapo, rm100 1 mlm.. utk family2 yg adventerus mmg seswai.. jom!!


ado astro..

selesa...

happy family.. enjoyyyy...

#mekaseh byk2 mama meowwwww.. insyaAllah kiteorg akn dtg lg

6 comments:

telor power said...

kelumpang eh, tanjung malim eh...hmmm dah tak juah tu, rasa2 bley wa cuba gak tempat tu. part sungai paling aku suka..

Azhafizah[フィザ] said...

best tompek ni..ado maso boleh poie ^_^

Wilayah Sepet Kuku said...

Beshhhnyeee...air yg sejuk tu leh rendam lelama...

Melati Qistyna's Mummy said...

Silap baco jadi ku lempang... Muahahaha

kakchik@ella said...

best tak sungai kat kalumpang tu?

nurkaloi said...

syokkknyee
men bakor bakor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails